سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهریه دانشگاه در اسلواکی

شهریه دانشگاه در اسلواکی

یکی ار مهم ترین مسائلی که هم تراز با اعتبار دانشگاه ها، برای دانشجویی که قصد مهاجرت به کشوری و ادامه تحصیل در دانشگاه های آن را دارد، مورد توجه است ، بحث مربوط به میزان شهریه ای است که باید به دانشگاه مد نظر خود بپردازد . چرا که از طریق این آگاهی می تواند پشتوانه ی مالی را قبل از ترک کشور خود، برای تامین این هزینه در نظر بگیرد.

شرایط مهاجرت به اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای مهاجرپذیر تحصیلی است که بنا به دلایل اعتبار دانشگاه های اسلواکی و هزینه های تحصیلی در اسلواکی است که اگر کسی قصد تحصیل رایگان در اسلواکی را با آگاهی از شرایط تحصیل در اسلواکی و با امکان تحصیلات تکمیلی در اسلواکی با در دست داشن ویزای تحصیلی اسلواکی تعداد دانشجویان مهاجر به این کشور هر ساله برای دانشگاه های اسلواکی در حال افزایش می باشد. 

بنابراین اطلاع یافتن از شهریه ی دانشگاه در اسلواکی ، برای این دسته از دانشجویان امری ضروری می باشد. در ادامه مطلب به بررسی این مورد خواهیم پرداخت.

رشته های پزشکی در اسلواکی

از آنجا که تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی اسلواکی دارای طرفداران بیشتری نسبت به سایر رشته های این کشور می باشد، در راستای شمیزان شهریه ی دانشگاه در اسلواکی برای تحصیل در رشته های پزشکی باید دانشت که مبلغ 8 تا 9 هزار یورو برای رشته های پزشکی 9 تا 10 هزار یورو برای رشته ی دندان پزشکی به صورت سالانه در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال شهریه ی دانشگاه در اسلواکی برای تحصیل در دانشگاه  مارتین جسینیوس که از معتبر ترین دانشگاه های این کشور می باشد حدود 8950 یورو در سال می باشد.

هزینه کلی تحصیل در اسلواکی

در کنار تحصیل در اسلواکی دانشگاه های پزشکی افرادی هستند که برای تحصیل در سایر رشته ها به این کشور می روند که در این مورد باید گفت: طبیعتا مانند هر کشور دیگری هزینه ی شهریه ی دانشگاه در اسلواکی به میزانی پایین تر از این مبلغ یعنی در حدود 6 تا 8 هزار یورو در سال برای شهریه ی رشته های غیر پزشکی در اسلواکی پیش بینی شده است.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

شهریه ی دانشگاه در اسلوونی

شهریه ی دانشگاه در اسلوونی

ادامه ی تحصیلات دانشگاهی در کشور اسلوونی یکی از مواردی است که در سال های گذشته برای اغلب دانشجویان بین المللی جلب توجه کرده است. بعد از مساله ی اعتبار این دانشگاه ها یکی از مسائل حائز اهمیت برای دانشجویانی که قصد مهاجرت به اسلوونی را دارند، آگاهی یافتن از شهریه ی دانشگاه در اسلوونی می باشد. به این دلیل که می توانند قبل از رفتن به آن جا پشتوانه ی مالی خوبی را برای هزینه ی تحصیل در اسلوونی و هزینه زندگی در اسلوونی، تامین کنند.

شهریه رشته های غیر پزشکی

دانشجویانی که برای تحصیل رایگان در اسلوونی، شرایط تحصیل در اسلوونی و ویزای تحصیلی اسلوونی را برای تحصیلات تکمیلی در اسلوونی به صورت غیر پزشکی به این کشور می روند ، می توانند یکی از دانشگاه های لیوبلیانا، ماریبور و پریمورسکا را با آسودگی خاطر درمورد اعتبار و کیفیت آموزشی، برای ادامه ی تحصیل انتخاب کنند. به طور کلی شهریه ی دانشگاه در اسلوونی برای هرکدام از این مراکز آموزشی تقریبا معادل 5000 یورو در نظر گرفته شده است .

 

دانشگاه لیوبلیانا

از معتبرترین و در عین حال قدیمی ترین دانشگاه های کشوراسلوونی است که در بین 400 دانشگاه برتر در دنیا به خصوص در رشته های فنی-مهندسی و فناوری اطلاعات قرار گرفته است.تحصیل در این دانشگاه در مقاطع ارشد و دکتری به زبان انگلیسی صورت می گیرد و دانشجو باید مدرک زبان آیلتس داشته باشد.

دانشگاه پریمورسکا و ماریبور و اسلوونی یکی از دانشگاه های عمومی در این کشور می باشد که انواع مختلفی از رشته ها را با کیفیت مناسب برای تحصیل در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

هزینه کلی دانشگاه در اسلوونی

شهریه دانشگاه در اسلوونی مانند تمام کشورهای دیگر، بسته به اینکه دانشجو چه رشته و دانشگاهی را در چه مقطعی برای تحصیل انتخاب کند، متفاوت می باشد. به عنوان مثال به طور کلی هزینه و شهریه ی دانشگاه در اسلوونی در رشته های متفارت دانشگاه ماریبور، نسبت به دانشگاه های دیگر پایین تر بوده و یکی از دلایل آن را می توان در نزدیکی این کشور به اتریش، جست و جو کرد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

تحصیل در هلند با مدرک دیپلم

تحصیل در هلند با مدرک دیپلم و لیسانس

کشور هلند کشوری است که از نظر ادامه تحصیل از شرایط بسیار خوبی بر خوردار می باشد. این کشور دارای چندین دانشگاه معتبر می باشد که از نظر وزارت علوم ایران مورد تایید می باشد. اکثر افراد کشور هلند را برای تحصیل رایگان در هلند و شرایط تحصیل در هلند و ویزای تحصیلی هلند و دانشگاهی خود بر می گزینند. در این متن چگونگی تحصیل در هلند با مدرک دیپلم و لیسانس را برایتان شرح می دهیم. 

شرایط تحصیل با مدرک دیپلم در کشور هلند

وقتی فردی با مدرک دیپلم وارد کشور هلند می شود و خواهان ادامه تحصیل در رشته های پزشکی رایگان در هلند در مقطع کارشناسی می باشد باید حتما مدرک دیپلم خود را به دانشگاه به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش ارائه دهد. یکی از شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی هلند این است که معدل دیپلم فرد باید بالای 12 بوده و همچنین دارای مدرک زبان با نمره ی ایلتس 6 باشد. تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند حدود 4 سال به طول می انجامد. وقتی فردی مدرک زبان آلمانی خود را در ایران اخذ می کند به  راحتی می تواند ویزای تحصیلی هلند را کسب نماید. مبلغی که دانشجویان باید به عنوان هزینه تحصیل در هلند پرداخت نمایند در حدود 7000 تا 11000 یورو در یک سال تحصیلی است. دانشجویان مقطع کارشناسی در هلند اجازه ی 10 ساعت کار در هفته را دارند که در ازای ان 80 تا 100 یورو دریافت می کنند. 

تحصیل با مدرک لیسانس در هلند

شما هنگامی که با مدرک لیسانس وارد هلند می شوید و خواهان تحصیل در هلند در مقطع ارشد هستید می بایست در سال بین 11000 الی 15000 دلار شهریه پرداخت نمایید. در این مقطع شما اجازه ی 20 ساعت کار در هفته را دارا هستید که در ازای ان 160 تا 200 یورو حقوق دریافت می کنید. طول مدت دوره های لیسانس در کشور هلند  2 سال می باشد و پس از ان شما وارد دوره ی دکترا شده و 4 سال تحصیل می کنید. 


رشته های پرطرفدار در سوئد

رشته های پرطرفدار در سوئد

دانشجویان زیادی از کشورهای مختلف دنیا، کشور سوئد را برای تحصیلات تکمیلی در سوئد و یا تحصیل در سوئد با دیپلم و لیسانس و تحصیل رایگان در سوئد و ادامه ی تحصیلات دانشگاهی خود انتخاب می کنند. مواردی مانند : رتبه ی خوب دانشگاه های کشور در میان سایر دانشگاه ها در دنیا، برخورداری از کیفیت بالا در تدریس دروس، فراهم کردن بستر انجام تحقیقات در زمینه ی رشته ی تحصیلی و نیز مواردی از این دست، باعث استقبال دانشجویان برای تحصیل در سوئد شده است.

علی رغم اینکه دانشگاه های سوئد برای تمام رشته های تحصیلی از کیفیت بالا و اعتبار زیادی در دنیا برخوردار هشتند، اما رشته هایی مانند مهندسی، پزشکی، علوم پایه ، معماری  وشیمی و روانشناسی را می توان در لیست تحت عنوان رشته های پرطرفدار در سوئد قرار داد. که دانشجویان متقاضی تحصیل در سوئد در این رشته ها هرساله رقابت سختی را برای پذیرش گرفتن از دانشگاه های این کشور برای شرایط تحصیل در سوئد و ویزای تحصیلی سوئد پشت سر می گذارند.

موسسه ی فناوری KTH

یکی از بهترین و به نام ترین دانشگاه های دنیا در رشته های فنی و  مهندسی می باشد که دارای بالاترین رتبه ها در رده بندی جهانی می باشد و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی از این دانشگاه، یک متخصص تمام عیار در رشته ی خود هستند.

دانشگاه صنعتی چالمرز

واقع در سوئد یکی از معتبرترین دانشگاه ها در سوئد و نیز در سطح اروپا می باشد که با داشتن رنک خوبی در دنیا،  برای تحصیل با بهترین کیفیت و اعتبار در رشته های علوم پایه، معماری ، فنی مهندسی که از رشته های پرطرفدار در سوئد هم می باشند، به دانشجویان بین المللی توصیه می شود.

دانشگاه استکهلم

یکی از برترین دانشگاه های دنیا برای تحصیل در رشته ی شیمی به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار با هزینه تحصیل در کشور سوئد می باشد که هم اکنون تعداد زیادی دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در دانشکده های مختلف آن می باشند و  تاکنون تعدادی از دانشجویان آن موفق به کسب جایزه ی نوبل در رشته ی شیمی شده اند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

رتبه بندی دانشگاه های فنلاند

رتبه بندی دانشگاه های فنلاند

اخذ ویزای تحصیلی کشور فنلاند و مهاجرت به این کشور برای ادامه ی تحصیلات دانشگاهی در رشته های مختلف، در سالیان اخیر برای بسیاری از دانشجویان بین المللی جلب توجه کرده است. به همین دلیل دانشگاه های فنلاند هرساله نام تعداد زیادی از دانشجویان خارجی را در فهرست افراد مشغول به تحصیل در مراکز مختلف دانشگاهی خود دارند.

رتبه بندی دانشگاه های فنلاند برای اثبات کیفیت آموزشی مطابق تحصیل رایگان در فنلاند و ویزای تحصیلی فنلاند و شرایط تحصیل در فنلاند در دانشگاه های رایگان فنلاند و یا حتی تحصیل در فنلاند با دیپلم و لیسانس با استانداردهای علمی در دنیا، مساله ای حائز اهمیت برای دانشجویان مهاجر به این کشور می باشد.

همواره نام تعداد زیادی از دانشگاه ها و موسسات علمی در ان کشور در شمار بهترین دانشگاه های دنیا قرار می گیرد. که ما برای اطلاع دانشجویان ، نام 5 دانشگاه اول در میان این دانشگاه ها را در این مقاله می آوریم.

دانشگاه هلینسکی

این دانشگاه ، قدیمی ترین مرکز آموزش عالی در این کشور می باشد که در سال 1640 بنا نهاده شد و با داشتن 36500 دانشجو در رتبه ی 67 جهاتنی ایستاده است.

دانشگاه آلتو

ادغام و ترکیب سه دانشگاه هنر هلنیسکی ، تکنولوژی هلنیسکی، و دانشگاه اقتصاد هلنیسکی باعث یه وجود آمدن این  مرکز علمی برتر در فنلاند  با رتبه ی 187 جهانی شده است.

دانشگاه تورکو

به عنوان سومین دانشگاه بزرگ در کشور فنلاند که مقر اصلی آن در شهر تورکو می باشد، از لحاظ اعتبار و کیفیت آموزشی در رتبه ی 208 در دنیا قرار دارد.

دانشگاه اولو

این دانشگاه که در شمار بهترین مراکز آموزش عالی در فنلاند قرار گرفته است . در رتبه بندی دانشگاه های فنلاند در دنیا جایگاه 259 ام را به دست آورده است.

دانشگاه ایسترن

این دانشگاه از درهم آمیختن دانشگاه های  یونسو و کوپیو به وجود آمده است که از لحاظ زمینه ی تحقیقاتی و کیفیت آموزشی در دنیا پر آوازه شده و به عنوان دانشگاه 267 ام دنیا، دارای اعتبار فراوانی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200