سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهریه دانشگاه در استرالیا

شهریه دانشگاه در استرالیا

به طور کلی تحصیل در استرالیا که کشوری با سیستم اموزشی عالی است و دارای تعداد زیادی دانشگاه مورد تایید و سطح بالایی است از ارزو ها و مقاصد بیشتر افراد در سر تا سر دنیاست. هزینه ی زندگی در استرالیا به سبک دانشجویی به طور میانگین 20000دلار در طول سال است. بر طبق نظریه ی اداره ی مهاجرت در استرالیا یک فرد مجرد در سال می بایست 19830 دلار جهت زندگی و تحصیل در استرالیا خرج کند که این مبلغ تنها مبلغی است که فرد جهت نیاز های روزمره مصرف می کند که بسته به نوع زندگی فرد متفاوت است.

هزینه های سالانه

معمولا یک دانشجوی متاهل هزینه های بیشتری را متقبل خواهد شد که به طور تقریبی سالانه 7000 دلار برای همسر و4000دلار به ازای هر یک فرزند به هزینه های سالیانه اضافه می شود.لازم به ذکر است که شما با پرداخت این هزینه ها 2 برابر مبلغ پرداخت شده بهره می برید چرا که ارزش پول در استرالیا از دیگر نقاط جهان بیشتر است. یک دانشجوی مشغول تحصیل در دانشگاه های استرالیا برای خوابگاه،خوراک پوشاک و حمل و نقل و تفریحات در هفته 360 دلار هزینه می کند.

شهریه در دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی همانند سایر کشور های دنیا می بایست پیش از شروع هر ترم شهریه را پرداخت نمایند. لازم به ذکر است که برخی از دانشگاه ها علاوه بر شهریه هزینه های ثانویه ی دیگری همچون هزینه ی کتابخانه،اماکن ورزشی موجود و سایر تفریحات مربوطه را از دانشجو دریافت میکند. هزینه ی تحصیل در استرالیا در مقطع کارشناسی که به مدت 2 تا5 سال به طول می انجامد 25000 تا35000 دلار است. که زندگی و تحصیل در استرالیا هزینه شان متفاوت است و سالانه بین 70000تا 45000 دلار است