سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر های معروف ایتالیا

شهر های معروف ایتالیا 

ایتالیا کشوری پر جمعیت واقع در نیم کره ی شمالی است که کشور های فرانسه، سوئیس، اتریش،یوگسلاوی و استونی به عنوان همسایگان این کشور پهناورند. کشور ایتالیا حدود301277کیلومتر مساحت دارد و دارای 29 استان است. اب و هوای کشور ایتالیا به صورت مدیترانه ای است و همین موضوع باعث شده افراد زیادی سالیانه جذب این کشور شوند. این کشور حدود 57 میلیون نفر جمعیت دارد. 

شهر های معروف ایتالیا:

شهر رم:این شهر که به عنوان پایتخت ایتالیا نیز معرفی شده است دارای اب و هوایی بسیار مرطوب و خنک است.برای ویزای تحصیلی ایتالیا این شهر قدیمی ترین شهر در ایتالیا است که وقتی وارد ان می شوید مجموعه ای بزرگ از اثار باستانی را می بینید. در واقع اثار باستانی شهر رم سالانه گردشگران زیادی را جذب این شهر می کند. اقتصاد در رم بسیار فعال است و 8 درصد از نا خالصی های کشور ایتالیا را تولید می کند. 

شهر ونیز:

شهر ونیز شهری بسیار جذاب در ایتالیا است. و هزینه زندگی در ایتالیا این شهر تنها شهری است که در ایتالیا در روی اب قرار دارد  و تحصیل در ایتالیا محل ایجاد این شهر جذاب در بین اب های دریای ادریاتیک قرار دارد. نکته ی جالب دیگری که در این شهر وجود دارد این است که محل دفن مارکوپولو می باشد. این شهر به شهر کانال نیز شهرت داشته و خشکی ها توسط کانال از هم جدا شده اند. 

شهر میلان:

شهر میلان واقع در دشت لومباری دومین شهر پر جمعیت کشور ایتالیاست. شرایط تحصیل در ایتالیا میلان شهر توریستی بزرگی است که دارای تعداد زیادی موزه و نمایشگاه است. این شهر دارای شب های جذاب و دیدنی است. شهر میلان امروزه به عنوان مهد موسیقی ،مد و تجارت است. موسسات و شرکت های زیادی در شهر میلان وجود دارد که به دلیل وجود سهام اصلی ایتالیا در این ناحیه است. 

فلورانس:

شهر فلورانس با جمعیتی در حدود 361679 یکی از شهر های پرجمعیت ایتالیاست. این شهر شهری خوش اب و هوا در ناحیه ی شمال استرالیاست.