سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای تحصیلی اسپانیا

ویزای تحصیلی اسپانیا

اگر قصد ادامه تحصیل در اسپانیا یا زندگی در اسپانیا را دارید می بایست ویزای اسپانیا را داشته باشید تا بتوانید وارد اسپانیا شوید. سفارت اسپانیا در تهران ویزا های گوناگونی به افراد ارائه می دهد که نوع ویزا بستگی به قصد مهاجرت فرد به اسپانیا دارد انواع این ویزا ها شامل:ویزای توریستی،ویزای دیدار با خانواده ویزای تجاری،ویزای تحصیلی و... می باشد. ویزای تحصیلی را افرادی که قصد ادامه تحصیل در اسپانیا را دارند کسب می کنند. قبل اخذ ویزای تحصیلی فرد باید ابتدا مدارکی را به دانشگاه مورد نظر ارائه نماید تا دانشگاه فرد مورد نظر را پذیرش کند. در صورت موفقیت پذیرش دانشجو فرد باید جهت اخذ ویزای تحصیلی در سفارت اسپانیا در کشور خود مراجه کند تا برای شخص ویزای تحصیلی کشور اسپانیا صادر شود.

 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی به شرح زیر می باشد:

  1.مدارک شناسایی فرد شامل پاسپورت شناسنامه کارت ملی و...

  2.مدارک مالی فرد جهت اطلاع از وضعیت مالی وی به این دلیل که مطلع شوند ایا فرد توانایی پرداخت هزینه های ناشی از تحصیل و زندگی در اسپانیا را دارد یا خیر

  3.تکمیل فرمی که جهت در خواست ویزا به فرد داده شده و تحویل ان به سفارت

  4.اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاهی که فرد در ان تحصیل می کرده که این پذیرش باید همراه با مهر دانشگاه باشد.

  5.یک قطعه عکس

  6.بیمه ی مسافرتی که تا سقف30000 یورو را پوشش دهد.

  7.ارائه ی مدارک تحصیلی

سایر مدارک

سایر مدارکی که در متن بالا ذکر شد صرفا مدارک کلی مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا بود. به این منظور که شاید سفارت اسپانیا مدارک بیشتری مدارک بیشتری را از فرد تقاضا کند. بنابراین این مدارک ثابت نمی باشد.

مزایا

اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا نیز دارای مزیت های فراوانی است که یکی از انها این است که شما در یکی از کشور هایی که جزو ده کشور برتر دنیاست. همچنین اگر شما جهت تحصیل زبان اسپانیایی را فرا گرفته باشید به دلیل بین المللی بودن این زبان منفعت بزرگی کرده اید.