سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل در اسپانیا با مدرک دیپلم و لیسانس

تحصیل در اسپانیا با مدرک دیپلم و لیسانس

امروزه افراد زیادی علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور هستند و به دنبال یک کشور خوب با هزینه ی تحصیلی کم هستند. کشور اسپانیا یکی از کشور های اروپایی است که تحصیل در ان تقریبا کم هزینه تر از سایر کشور های اروپایی می باشد. طبق تحقیقات انجام گرفته اسپانیا دارای دانشگاه های عالی با هزینه های مناسبی است.

مقطع لیسانس

تحصیل در مقطع لیسانس در کشور اسپانیا نیازمند دارا بودن مدرک زبان اسپانیایی است. همچنین جهت تحصیل در دانشگاه های کشور اسپانیا باید مدرک دیپلم خود را داشته باشید بهتر است مدرک زبان خود را در ایران کسب کنید تا راحت تر و با سرعت تر بتوانید کار های خود را انجام دهید دوره ی لیسانس در کشور اسپانیا یک دوره ی4 ساله است.در این دوره شما می بایست مبلغی را به عنوان شهریه به دانشگاه مربوطه ارائه دهید. شما می توانید مدتی را نیز به کار کردن مشغول باشید تا بتوانی هزینه ی تحصیل خود را دریافت کنید.  پس از گذراندن  این دوره شما می توانید دوره ی کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی تحصیل کنند.

هزینه ی تحصیل در اسپانیا

همانطور که گفته شد هزینه ی تحصیل در اسپانیا به نسبت کشور های دیگر کم تر است این هزینه در مقطع کارشناسی به صورت میانگین 6000تا36000 یورو می باشد. نکته ی جالب این است که نسبت این هزینه های زندگی در اسپانیا در مقطع دکترا بسیار کمتر است و مبلغی حدود 700 یورو در ماه است و زبان اکثر واحد های درسی انگلیسی می باشد. این دوره در کشور اسپانیا 3 تا 5 سال به طول می انجامد.

هزینه ی تحصیل و زندگی در این کشور به طور میانگین 800 تا1200 یورو می باشد. دانشجویان از زمانی که در دانشگاه های اسپانیا ثبت نام می کنند مورد پوشش درمانی قرار می گیرند.

شرایط اخذ بورسیه ی تحصیلی در اسپانیا به نحو زیر است:

 

 

  • فرد باید حتما در کشور حضور داشته باشد.
  • از زمان تحصیل وی بیش از 3سال نگذشته باشد
  • معدل وی زیر16 نباشد.