سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل در فرانسه با مدرک دیپلم و لیسانس

تحصیل در فرانسه با مدرک دیپلم و لیسانس

تمامی دانشگاه های کشور فرانسه از دانشجویانی که از خارج از کشور جهت تحصیل در فرانسه امده اند مدرک زبان می خواهد. بنابراین قبل از مهاجرت به کشور فرانسه می بایست این مدرک کسب شود.

جهت پذیرش در دانشگاه های فرانسه باید در اواخر ماه ژانویه و یا اوایل فوریه اقدام کنید چرا که ثبت نام و تحویل پرونده در این زمان صورت می گیرد.

 

شرایط اخذ مدارک در کشور فرانسه با مدرک دیپلم و لیسانس

 

  • ترجمه ای از مدارم تحصیلی شامل:مدرک لیسانس،دیپلم به همراه ریز نمرات و شناسنامه ی دانشجو 
  • سفارش اساتید در دانشگاه اولیه که یکی از امتیازات مثبت برای دانشجو م باشد.

 

ادامه تحصیل در کشور فرانسه

اگر فرد دارای مدرک دیپلم باشد و قصد داشته باشد در کشور فرانسه ادامه تحصیل دهد امکان پذیر خواهد بود که فرد کی تواند از طریق کالج های موجود اقدام کند . قبل از ثبت نام در کالج فرد می بایست جهت اخذ ویزای تحصیلی با سفارت فرانسه هماهنگ کند.

اگر می خواهید شرایط تحصیل در فرانسه را در مقطع لیسانس بدانید علاوه بر داشتن مدرک زبان فرانسوی که اخذ ان حدود7 تا 11 ماه به طول می انجامد  می بایست  مدرک دیپلم را با حداقل معدل 15 دارا باشید. در زمان تحصیل فرد می تواند به ازای هر ساعت کاری70 تا100 یورو کسب کند. لازم به ذکر است که اخذ ویزا در این مقطع کمی مشکل است. همچنین برای ورود به مقطع لیسانس در این کشور شما می بایست صلاحدید اساتید خود در دانشگاه اولیه را دارا باشید که در صورتی که اساتید شما را رد صلاحیت کنند شما باید ترم اخر لیسانس را مجددا سپری کنید.

 

هزینه ی زندگی و تحصیل

از انجا که شما اجازه دارید در طول هفته حدود 10 ساعت را کار کنید می توانید تا مقدار بسیار زیادی هزینه ی زندگی در فرانسه خود در انجا را تامین کنید. هزینه ی زندگی در کشور فرانسه 500 یورو در ماه است.