سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کشور اتریش

معرفی کشور اتریش

کشور اتریش یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که با کشورهای آلمان و جمهوری چک از شمال، اسلواکی و مجارستان از شرق، اسلوونی و ایتالیا از جنوب و سوئیس و لیختن‌اشتاین از غرب همسایه است. قسمت اعظم اتریش را کوه‌های پ قرار دارند که قسمت‌های شرقی و شمالی آن نسبتا کم ارتفاع هستند. میتوان گفت آب و هوای اتریش در زمستان‌ها سرد و در تابستان‌ها ملایم همراه با بارندگی نسبتا زیاد است.

اتریش از کشورهای با کیفیت بالای اروپا می باشد .میتوان گفت ظرفیت مهاجر پذیری این کشوربالا میباشد. از الزامات مهاجرت به اتریش و هر کشور دیگری اطلاع از هزینه زندگی در اتریش است،  قوانین این کشور نیزدر رابطه با جرائمی نظیر حمل یا استعمال داروهای ممنوعه و از جمله مواد مخدر و روان گردان بسیار سخت گیرانه است. این مجازات ها می تواند شامل حبس های طولانی و پرداخت جریمه های سنگین باشد.از این رو میتوان گفت کشور اتریش برای زندگی کردن اگر مطیع قوانین باشید کشور مناسب و امنی میباشد.

پناهندگی به اتریش

در اتریش برای پناهندگی به افراد پناهجو امکاناتی از قبیل خوراک و پوشاک و دارو از طرف دولت  داده خواهد شد. اینگونه افراد باید مراحل سخت سکونت در مکانهای عمومی همانند کمپ با اتاق خواب مشترک ،سرویس های بهداشتی مشترک از انواع ملیت ها و کشورهای مختلف را بگذرانند تا زمانی که رای نهایی آنها از دادگاه صادر شود .  برای پناهدگی در اتریش  میتوان کفت با توجه به شرایط اخیرحوزه ی اروپا وضعیت حاد تمام پناهندگان و سیاست های جدیدی که در رابطه با پناهندگان در دست اقدام است،شرایط پناهجویان بسیار نگران کننده بوده  ودارای هیچ گونه ارزش و احترامی چه از طرف دولت کشوری که در آن پناهنده میشوند و چه از طرف دولت کشور خود  برخوردار نخواهند بود و بعضا به دلیل وضعیت های نامناسب و غیر بهداشتی کمپ ها ممکن است با بسیاری از بیماری ها دست وپنجه نرم کنند.

 

یکی از خصوصیات اخلاقی مردم اتریش این است که به دنبال لذت بیشتر از زندگی هستند و برای همین عاشق جشن‌ و آتش بازی و نمایش‌هاى پر از هیجانند و شرکت در مجالس شادی بیشترین سهم و از ارکان روز مره آنها در زندگی میباشد . 

خلق و خوی مردم اتریش

اتریشی ها از لحاظ روابط اجتماعی در سطح بالایی هستند و مخالف بدبینی و سوءظن و منفی گفتن و دروغ میباشند.به دلیل کم بودن فقر و بیکاری به کارهای منفعت طلبانه و کلاهبرداری نمیپردازند. همچنین حسادت و بخلل و نفاق و چاپلوسی در بین مردم اتریش جایگاهی ندارد و همان طور که حرف می زنند عمل می کنند.. به طور کلی این خصوصیات اخلاقی مردم اتریش باعث شده است که آرامش در این شهر حکم فرما باشد و همه به راحتی در کنار هم زندگی کنند.