سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه زندگی در ایتالیا

هزینه زندگی در ایتالیا

این کشور شبیه یک چکمه در دریای مدیترانه قرار گرفته است؛ این کشور زیبا دارای دو جزیره ی کوچک ساردنیا و سیسیل می باشد. کشور ایتالیا از حیث برخورداری از ابنیه ی تاریخی و میراث فرهنگی حرف اول را می زند. پایتخت این کشور زیبا شهر بزرگ و تاریخی رم می باشد. زبان رسمی این کشور، زبان ایتالیایی است.

هزینه تحصیل وهزینه زندگی در ایتالیا

هزینه تحصیل وهزینه زندگی در ایتالیا امری است که برای افراد متقاضی دارای اهمیت ویژه ای میباشد . چون که اگر فرد با هزینه ها آشنا باشد با آگاهی بیشتر اقدام به مهاجرت میکند به طور کلی هزینه تحصیل در دانشگاه های ایتالیا به طرز قابل توجهی پایین است که علت آن وجود یارانه ای است که از سوی دولت این کشور به آموزش تخصیص داده شده است. هزینه زندگی در ایتالیا همانند  تمام کشورهای جهان به دو عامل ( سبک زندگی و شهر زندگی ) بستگی دارد. 

کیفیت زندگی در ایتالیا

کیفیت زندگی در ایتالیا نیز رابطه دمستقیمی با هزینه ها دارد به طوریکه هزینه در شهرهای بزرگی مانند میلان و فلورانس و ... نسبت به شهرهای کوچکتر مانند شهر سیینا نسبتا بیشترمیباشد وبه خطر همین امر کیفیت زندگی د رشهر میلان بالاتر میباشد. عمده هزینه ای که هر فرد میتواند داشته باشد هزینه مسکن میباشد . سبک زندگی شخص در مورد انتخاب کیفیت زندگی ومسکن شخص نیزدر هزینه ها موثر میباشد . طبیعتا آپارتمانهای بزرگترو با کیفیت تر دارای هزینه بیشتری هستند و دانشجویانی که در خوابگاه زندگی میکنند به نسبت این افراد هزینه کمتری را پرداخت میکنند .

کار در ایتالیا

کار دانشجویی در ایتالیا بر خلاف کار تمام وقت در کشور ایتالیا بهتر یافت می شود زیرا این کشور به دلیل کمبود کار و وجود رکود اقتصادی افراد دانشجورا برای کارپاره وقت انتخاب میکند . کار دانشجویی در کشور ایتالیا از طریق کار در رستورانها یا کار در مدلینگ یا موارد دیگر که نیازی به ارائه ی مدرک نمی باشد می تواند باشد.ساعات کار برای مقاطع لیسانس 10 وبرای ارشد وبالاتر 20ساعت میباشد.

میتوان گفت شهر میلان بهترین شهر ایتالیا برای زندگی میباشد.که به عنوان قطب اقتصادی ایتالیا، سردمدار صنعت طراحی و مد در دنیا ست و در کنار لندن، پاریس و نیویورک یکی از “پایتخت های مد در دنیا” به حساب می آید.