سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای تحصیلی فنلاند

ویزای تحصیلی فنلاند

فنلاند یکی از بهترین انتخاب ها برای تحصیل در بسیاری از رشته هاست. شیوه های مدرن و منحصر به فرد آموزشی این کشور را به یکی از برترین کشورها در زمینه سطح علمی تبدیل کرده است. همواره تعدادی از افراد کشورهای مختلف خواستار مهاجرت به این کشور برای تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی هستند. مهاجرت به فنلاند از راه ادامه تحصیل ، کار و یا از طریق یکی از اعضای خانواده امکان پذیر است. که در این مطلب به ارائه توضیحاتی درمورد ویزای تحصیلی بسنده میکنیم.

چنانچه فردی خواهان تحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس کشور فنلاند باشد باید به یکی از زبان های فنلاندی یا سوئدی مسلط باشد. دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا برای ادامه تحصیل در فنلاند ملزم به پرداخت شهریه دانشگاه در فنلاند میشوند.

ویزای تحصیلی فنلاند

دانشجویان متقاضی تحصیل، نیازمند دریافت ویزای تحصیلی این کشور هستند در هنگام اخذ ویزای تحصیلی فنلاند، ابتدا یک ویزای موقت برای ورود به کشور فنلاند به فرد می دهند و او پس از انجام امور مرتبط با دانشگاه باید به اداره مهاجرت رجوع  کرده و درخواست کارت اقامت یکساله بدهد. این مهلت بنا به نیاز هرساله قابل تمدید است.

 

مدارکی که فرد باید برای دریافت ویزای تحصیلی به سفارت تحویل دهد به قرار زیر هستند: (باید اصل و دوکپی از تمام مدارک ارائه شود)

1.ارائه مدرک پذیرش از دانشگاه 

2.مدرک زبان 

3.بیمه یکساله این کشور

4.پاسپورت (اگر کمتر از یکسال از اعتبار پاسپورت شما گذشته است پیشنهاد می شود حتمآ آنرا تعویض کنید.)

5.اصل شناسنامه و دو نسخه کپی از آن .

6.دو قطعه عکس رنگی 6*4

7.نامه تمکن مالی از بانک 

8.مدارک فارغ التحصیلی از دبیرستان به بعد به همراه ریز نمرات.

9.حتمآ رزومه داشته باشید

 

لازم به ذکر است که در صورت تمایل، فرد امکان تبدیل ویزای تحصیلی به کاری کشور فنلاند را دارد.