سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل در انگلیس

کشور انگلیس یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است، تضمین کیفیت تحصیلی دانشگاه‌‌های انگلستان در جهان مشهور است. هم? دانشگاه‌‌ها و کالج‌‌های انگلستان براساس استانداردهای دقیقی اداره می‌شوند که دولت آن وضع‌ می‌کند و بهترین خدمات آموزشی، پشتیبانی تحصیلی و انواع منابع در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و می توان در این کشوربه‌ بروزترین امکانات آن دسترسی داشت

جالب است بدانید شرایط تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم نیز امکان پذیر است، فقط کافی است امتحانات سه درس از دوره A-Level را بگذرانند، و یا اینکه دوره Foundation را بگذرانند. در اکثر کشورها دوره لیسانس 4 سال طول می کشد ولی در دانشگاه های انگلیس میتوان دوره کارشناسی را3 ساله به اتمام رساند و این مسئله تماما به نفع دانشجویان است و یکی از دلایل مهم برای گرفتن ویزای تحصیلی انگلیس است چون با این اوصاف هزینه زندگی در این کشور کمتر است.

هزینه تحصیل در انگلیس نسبت به هزینه تحصیل درسایر کشورهای مشابه همچون استرالیا و آمریکا کمتر است. در بسیاری از موارد این هزینه ها بستگی به رشته ای دارند که در آن تحصیل می کنید اما در کل باید به این نکته توجه داشت که این کشور بیشترین میزان تقاضا برای تحصیل را دارد چون بیشتر دانشگاه‌های انگلیس برنامه‌های تحصیلی کوتاه‌تری را نسبت به کشورهایی مثل آمریکا ارائه می‌دهند.

بیشتر دانشجویان در سال اولی که در انگلستان تحصیل میکندد در خوابگاه‌های داخل دانشگاه اقامت می‌کنند و بعدا این امکان برایشان فراهم میشود که در خوابگاه‌های خصوصی اسکان ‌یابند و این به تنهایی باعث می شود که فرد احساس استقلال و تمرکز بهتری داشته باشد. بیشترین تفاوت هزینه زندگی در لندن و شهر‌های انگلستان در اجاره مسکن است به گونه‌ای که هزینه مسکن در دانشگاه کالج لندن (UCL) تقریباً 8,073 پوند در هر سال برآورد شده است و البته این هزینه نسبت به موقعیت و کیفیت مدرسه و دانشگاه متفاوت خواهد بود.